Bilklassiker.dk

Hej Alle.
Jeg vil utroligt gerne købe en Alfa Alfeeta GTV 2.0 eller 2.5! Er det noget nogen af jeg kan hjælpe mig med? Dem må gerne være lidt slidt eller mangle noget. Jeg har ca. 20000-30000 at gøre godt med!
Mvh Nikolaj

Views: 35

Der er lukket for besvarelse i denne diskussion

Svar til dette indlæg

Hej Nikolaj,
Jeg ved måske hvor der er noget af det du søger, men det er ikke lykkedes mig at finde ud af hvordan man sender dig en direkte mail fra denne side.
Hvis du vil give mig en email adresse eller et tlf nr. vil jeg kontakte dig.

mvh
Lau
Okay. Min email er kovalchukr@hotmail.com og mit tlf 51259045. Tak for hjælpen

Lau Møller sagde:
Hej Nikolaj,
Jeg ved måske hvor der er noget af det du søger, men det er ikke lykkedes mig at finde ud af hvordan man sender dig en direkte mail fra denne side.
Hvis du vil give mig en email adresse eller et tlf nr. vil jeg kontakte dig.

mvh
Lau
se på www.cuoresportivo.dk - der altid noget spændende til salg
Hej Nikolaj

Gå efter topmodellen 2,5 V6. Det er en nyere konstruktion med indsprøjtning og efter min mening en fantastisk motor. Den vil nok også være lettere at sælge igen hvis du vil af med den.
Ellers er nøgleordet for GTVen rust rust og atter rust...

Smid din forespørgsel ud på www.cuoresportivo.dk som John herinde foreslog. Der skal nok være nogen der kan hjælpe dig.

Hvis du vil se en GTV6 "live" er jeg på Gisselfeld klassisk motorshow i morgen.

mvh
Claus

Hej Nikolaj.

Jeg har hvad du efterspørger. En fuldt original GTV 2.0 fra 1986. Den er i fornuftig stand og kører dagligt i sommermånederne. Se billede. Mvh. Michael.
hej Michael.
Hvor meget skal du have og hvad stand er den i? er der meget rust?

Michael Schad sagde:

Hej Nikolaj.

Jeg har hvad du efterspørger. En fuldt original GTV 2.0 fra 1986. Den er i fornuftig stand og kører dagligt i sommermånederne. Se billede. Mvh. Michael.
Hej Nikolaj.

Bilen er sidst synet i efteråret 2007 og der var ingen bemærkninger mht. til rust. Jeg har siden kun kørt i bilen om sommeren og den har stået i tør garage i hele vinterhalvåret. Jeg vil dog tro, at den snart skal lavet noget rustarbejdet i panelerne. Jeg har haft bilen i 3 år og den har på et tidligere tidspunkt fået en særdeles grundig Tectyl behandling. Den bobler lidt forskellige steder på karrossen, men det er kosmetisk. Jeg har en del ekstra dele som følger med bilen - bl.a. køler, udstødning og lidt lygter.

Pris 21.000.
hej michael jeg er meget int i din gtv og jeg skal en uge på ferie på sjælland i næste uge så vis du vil ringe til mig på 27265095 vil jeg gerne komme og kigge på den. mvh micki

Michael Schad sagde:
Hej Nikolaj.

Bilen er sidst synet i efteråret 2007 og der var ingen bemærkninger mht. til rust. Jeg har siden kun kørt i bilen om sommeren og den har stået i tør garage i hele vinterhalvåret. Jeg vil dog tro, at den snart skal lavet noget rustarbejdet i panelerne. Jeg har haft bilen i 3 år og den har på et tidligere tidspunkt fået en særdeles grundig Tectyl behandling. Den bobler lidt forskellige steder på karrossen, men det er kosmetisk. Jeg har en del ekstra dele som følger med bilen - bl.a. køler, udstødning og lidt lygter.

Pris 21.000.
hej jeg ved hvor der står sådan en 2.5 ccm fra 1978 mener jeg men ring yil mig 40821015 mvh arne

RSS

Annonce

© 2012   Created by Bilklassiker.dk.

Badges  |  Anmeld  |  Terms of Service