Bilklassiker.dk

Hej jeg har købt en trabant uden papir. Nu vil jeg så finde ud af årgangen før jeg prøver og skaffe papir. Den er 6 v og har stelnummer 2579093 nogen der ved hvad alder det er ???

Views: 28

tilføj svar

Svar til dette indlæg

ja den er jo lidt speciel! Og så er det en helt suveræn kørerfornemmelse...... ;o)

Er spændt på at komme i gang med den, når jeg får lidt bedre tid og plads......

Men du kan nok se, at det har med at formere sig over tid det skidt - først var det en knallert, så en trabant oveni, så en trabi mere og så tog det fart....... ;o)
hehe kender det alt for godt :-)
var det ikke dig der søgte en ny benzinslange forresten??? Du tager da bare og fjerner blik kapperne fra den originale og så rykker banjo bolterne ud af den orig. gummislange med metalflet og så bruger et stykke nyt benzinslange med spændebånd!!!

Du skal jo regne med, at alle de originale gummidele du stadig kan købe er mindst 20 år gamle og slet ikke er lavet til blyfri benzin. De originale benzinslanger har det derfor med at mørne ret hurtigt med moderne benzin.....
Jo det var det. jeg havde selv tænkt den tanke så det bliver nok løsningen. Viste dog ikke at de ikke var så glade for blyfri benzin.

Men lige pt så står den lidt påp standby for skal ud og kigge på en kombi i morgen :)
jo alt gammelt benzinslange gummi er lavet af en ande gummiblanding, der er mere overfølsom overfor de nye blyfri benziner og de additiver der er iblandet i stedet for blyen.....

Kombi siger du?!? Nu snakker du sgu mit sprog! ha-ha..... ;o) Er med årene blevet mere og mere til de gamle Trabant kombi´er - der er bare noget over dem, der slår designet på sedanen.

Fortæ lidt mere om den kombi;o)
:-) det er en 81er totalt rustfri i bunden. skal have ordnet bremser og en ny lydpotte og så til syn :-)
den er uden afgift. Men fik den til en meget fair pris sammen med en hules masse dele

hold da fast - ja der har du da gjort et scoop!!! Hvad måtte du slippe? Var det en her i Danmark eller måtte du over stregen og hente den?
Jeg har givet på den rigtige side af 5000 kr :-)

GTO-Trabi sagde:
hold da fast - ja der har du da gjort et scoop!!! Hvad måtte du slippe? Var det en her i Danmark eller måtte du over stregen og hente den?
Hentede den i dk

henrik ulrik hansen sagde:
Jeg har givet på den rigtige side af 5000 kr :-)

GTO-Trabi sagde:
Så blev der skiftet udstødning og poleret lidt
Fandt også ud af at der skal skiftes styrekugler
Vedhæftninger:

Reply to Discussion

RSS

Annonce

© 2012   Created by Bilklassiker.dk.

Badges  |  Anmeld  |  Terms of Service