Bilklassiker.dk

Teknik og modelhistorie (13)

Indlæg Svar Seneste aktiviteter
Jens Ravn

Morris Mascot 1975 islåningsattest

Jeg er ved at få renoveret min Mini fra '75. Pladesmeden skiftede bunden i højre side og smed den gamle bund ud, uden at vide, at deri sad…

Startet af Jens Ravn

3 Mar. 2, 2011
Svar af Ulrik Dines Nielsen
lasse

wv lt 35

Er den lykkelige ejer af en LT35 camper fra 1981 er der andre her inde som ejer noget lignende?Såkunne det være sjovt at udveksle erfaringe…

Startet af lasse

10 Jan. 26, 2011
Svar af Erik Moskjer Andersen
henrik ulrik hansen

Første start i 34 år af vw type 3 1500 S

Ville lige dele lidt billeder osv fra et af mine igangværende projekter :-)   På linket er der lidt film af første start osv        

Startet af henrik ulrik hansen

1 Apr. 19, 2010
Svar af henrik ulrik hansen
Claus Trappaud Bondesen

Hvilken type olie ? til overgear

Hej Alle   Er ved at montere overgear på min Volvo Amazon 70.  Har fået anskaffet en  Volvo M41 gearkasse med et Laycook de Normaville. typ…

Startet af Claus Trappaud Bondesen

1 Apr. 18, 2010
Svar af Peter Mogensen
Calle NICOLAISEN

Automatgear

Er der nogen der kan hjælpe. Min Jaguar XJ6, årg. 90 er gået i fejlsikker tilstand i automatgearet. Olie ok. Der er også en fejl på en ABS…

Startet af Calle NICOLAISEN

3 Feb. 1, 2010
Svar af Palle Jensen
GTO-Trabi

Søger sandblæser i Stor Århus/Østjylland.....

Hej folkens! Da man jo altid går og har et par projekter i gang som veteranfreak, er der jo også altid lige et par stumper eller en motorc…

Startet af GTO-Trabi

5 Dec. 29, 2009
Svar af JBH
Kristian Koldsøe

Pladedele til 74´ VW Passat

Hej! Jeg står og har fået kig på en org. VW Passat fra 74 på sorte plader - men inden jeg begiver mig ud i mere omfattende spekulationer o…

Startet af Kristian Koldsøe

7 Dec. 5, 2009
Svar af Kristian Koldsøe
Jens frederiksen

Min trabant/1969 udskiftning af starter og gennemgang af kaburator(benzintilførsel)

Er der nogen som kender nogle i Københavnsområdet, som kan hjælpe mig med at skifte starteren og gennemgå bilen - et eller andet er galt me…

Startet af Jens frederiksen

5 Jun. 21, 2009
Svar af GTO-Trabi
Tom

Pære til LUCAS FT576 lygte

hej Hvor finder man en pære 12V /48W, der passer til Lucas FT576 lygte. Fatningen mener jeg hedder P22s ,diameter er 22mm , og der er kun…

Startet af Tom

7 Feb. 28, 2009
Svar af Tom
keith oconnell

Overgear

Min overgear fungere ikke. Er det nogen det kan hjælpe mig?Jeg har en TR 6 fra 1969 mvh Keith

Startet af keith oconnell

5 Feb. 28, 2009
Svar af Claus Trappaud Bondesen

RSS

Annonce

© 2012   Created by Bilklassiker.dk.

Badges  |  Anmeld  |  Terms of Service