Sorter efter:
| Fremhævede indlæg |
|---|
Min drømmebilHej alle Her er min drøm af en klassiker. Det kunne være interessant, hvis I andre også lige skrev, hvilke biler I drømmer om. Mvh. Thom… Startet af Thomas JensenSeneste svar |
| Indlæg | Svar | Seneste aktiviteter |
|---|---|---|
Hjørner til bagkofangere til min Amazon.Hej derude. Mangler begge de bagerste kofanger hjørner (både h og v side) til min amazon. Helst flotte, så de ikke skal omforkromes. hj… Startet af Claus Trappaud Bondesen |
3 |
Jan 6 Svar af Peter Mogensen |
Importafgift på MX5Er der nogen på forum der kan oplyse mig , ca. afgiften på en Mazda MX 5 (type 1, den med klaplygter) fra første halvdel af 90-erne, med me… Startet af Claus Trappaud Bondesen |
1 |
Nov. 16, 2011 Svar af John Larsen |
Fiat 124 spider og coupé clubHej Jeg har en Fiat 124 spider fra 75 og jeg var til Bella Italia i Nyborg med den her først på måneden. Da jeg var ved at køre, kom form… Startet af Benjamin Christian Wædeled |
2 |
Okt. 11, 2011 Svar af Thomas Damgaard |
medlemmerJeg vil godt opfordre alle autoklubskoda's medlemmer der har PC om at melde jer til Bilklassiker. dk (der findes en gruppe der hedder autok… Startet af Gösta Ljungberg |
0 | Sep. 18, 2011 |
Registrering af klassisk campingvognHej jeg har "forelsket" mig i en MKP cv, fra begyndelsen af 1970erne. Ejer vil gerne sælge den. og jeg vil gerne købe den for at få den ud… Startet af Claus Trappaud Bondesen |
5 |
Jul. 21, 2011 Svar af Claus Trappaud Bondesen |
ØresundsrallySå er der mulighed for at prøve kræfter med de nordsjællandske og svenske småveje www.oresundrally.org Mvh John Startet af John Larsen |
0 | Jul. 1, 2011 |
MGSå er der også en MG Midget fra 1968 i garagen Lars Startet af Lars Juhl |
0 | Jun. 17, 2011 |
Lygter til kadett c ( ny front model)Nogen derude der har et sæt lygter + blinklys liggende??? Startet af michelle rasmussen |
0 | Jun. 11, 2011 |
Himmel/dørbeklædning til opel kadett c fra 78Nogen her inde der ved hvor man kan købe en ny himmel til en opel kadett c og evt. dørbeklædning? evt. en hjemmeside. Startet af michelle rasmussen |
0 | Jun. 5, 2011 |
MG'er eller Fiat 500 til fotoshootHej! Jeg er på jagt efter en klassisk "tøse" bil til et fotoshoot/reklamefoto jeg står for at producere her d. 21. september. Jeg forestill… Startet af Julie Navne Klitbo |
4 |
Jun. 2, 2011 Svar af Paw Skou |
Velkommen til
Bilklassiker.dk
Opret profil
eller Log ind
© 2012 Created by Bilklassiker.dk.