Bilklassiker.dk

Generelt (73)

Featured Indlæg
Thomas Jensen

Min drømmebil

Hej alle Her er min drøm af en klassiker. Det kunne være interessant, hvis I andre også lige skrev, hvilke biler I drømmer om. Mvh. Thom…

Startet af Thomas JensenSeneste svar

Indlæg Svar Seneste aktiviteter
Casper Lundgreen

Meld jer som frivillige til CHGP og få en spændende weekend i de klassiske bilers tegn!

Der er et godt fællesskab blandt de frivillige, og man er med til at støtte CHGP, der er et non-profit foretagende, hvor et eventuelt overs…

Startet af Casper Lundgreen

2 Jul 12
Svar af Casper Lundgreen
Kristian Koldsøe

Træf i det nordjyske/Vendsyssel?

Hej,   Jeg står og skal på en smule ferie i Vendsyssel her i uge 28, og kører i en gammel Opel derop - derfor lyder mit spørgsmål følgende:…

Startet af Kristian Koldsøe

0 Jul 5
Tom

Aalholm bilmuseums biler sælges

Så lukkedes Aalholm bilmuseum for evigt.   http://www.folketidende.dk/aalholm-bilmuseums-biler-saelges    

Startet af Tom

0 Jun 2
henrik ulrik hansen

AFGIFT PÅ TRABNAT ??????

Jeg er ved og blive lidt sindsyg af og høre alle mulige meninger om afgiftbeløbet på en gammel trabant........... Nogen siger at der er kom…

Startet af henrik ulrik hansen

4 Maj 11
Svar af henrik ulrik hansen
Lars Juhl

Anglia

Er der andre end jeg der er glad for Ford Anglia, som syntes at det er synd at der ikke sker noget i den Danske Angliaklub ? Er der evt. gr…

Startet af Lars Juhl

1 Maj 11
Svar af Lars Juhl
mogens pedersen

Jaguar E type serie 3 model 1974 v 12

Kære Venner. </ P> Jeg købte This page bil i Texas. Administrator lige fået den Hjem. </ P> Da DET ER EN USA model, ER den fors…

Startet af mogens pedersen

0 Apr 29
henrik ulrik hansen

Årgang på en trabant

Hej jeg har købt en trabant uden papir. Nu vil jeg så finde ud af årgangen før jeg prøver og skaffe papir. Den er 6 v og har stelnummer 257…

Startet af henrik ulrik hansen

22 Apr 25
Svar af henrik ulrik hansen
Andreas Jensen

Indregistrering af trabant

Hej entusiaster!Jeg har en Trabant P601 fra 1989 som jeg går og arbejder på, men hører nu at det er kun er biler fra 1983 og før, der kan i…

Startet af Andreas Jensen

3 Apr 11
Svar af Andreas Jensen
mikkel

Byttecentral søges!!

Køb og salg allesteder det er en jungle.... Skal vi tjene penge på hinanden????Jeg syntes der mangler et sted hvor man kan bytte sig til en…

Startet af mikkel

2 Mar 30
Svar af mikkel
Per Olsen

Ny investering - hvad er bedst

Jeg ved det, et svært spørgsmål. Lad os sige jeg vil invester 50-150 TKR på en ældre bil, måske Porsche, VW, MG eller noget helt andet. Hva…

Startet af Per Olsen

2 Mar 23
Svar af mikkel

RSS

Annonce

© 2010   Bil Markedet ApS - Oprettet af Bilklassiker.dk - en del af eBay Classifieds Group

Badges  |  Anmeld  |  Terms of Service