Bilklassiker.dk

Køb og salg (61)

Indlæg Svar Seneste aktiviteter
Claus Trappaud Bondesen

Moto-lita trærat

Søger et 9 hullers  moto-lita,   3 alu egers 15" Trærat,   Gerne den model er er brugt i MG, mm.   Bare rattet, har nav, hornkontakt og alt…

Startet af Claus Trappaud Bondesen

2 Jul 22
Svar af Claus Trappaud Bondesen
Helge Krabbe

190 sl Bremsetromler

Mine tromler er slidte og skal skiftes. Hvor finder jeg nogen som kan passe på min bil. 230 ø, 70 bred og 5 x112. Skal jeg købe de origina…

Startet af Helge Krabbe

0 Jul 8
Peter Mogensen

MG og Mini dele

Stort lager af nye og brugte dele Til Mini bl.a. nyt 200 km/t speedometer og skivebremsekit til 10" hjul,     Forpanel, trekanter, bagbro,…

Startet af Peter Mogensen

2 Jun 4
Svar af Peter Mogensen
Ole Møller Pedersen

Værkstedshåndbøger

MG, Austin, Morris, Wolsley, VandenPlas, Riley 1100-1300, Dansk, AKD3764 5. udg. kr.300,- Midget mk. I, II og III, Sprite mk. II, III og I…

Startet af Ole Møller Pedersen

0 Maj 27
michael jacobsen

jaguar sidespejl

jeg søger venstre sidespejl, eller evt. bare den støbte metalaksel der holder spejlhuset fast på beslaget, til en Jaguar XJ 3,2 X300 årgang…

Startet af michael jacobsen

0 Maj 13
Mike Damgaard Sørensen

Købes Bremsefjedere..

Hej... Jeg mangler sådan to fjedere som sidder på kaliberen og holderen der til! Dette er selvfølgelig til forbremsene.. De er standarte. V…

Startet af Mike Damgaard Sørensen

1 Maj 8
Svar af Peter Mogensen
Lars Nielsen

vw golf1 cab.aut.79 sælges/byttes

Rigtig fin og velkørende golf fra 79 (classic indreg.)sælges el. byttes med vw luftkølet, volvo amazon eller landrover kaleshe i fin stand…

Startet af Lars Nielsen

1 Apr 22
Svar af Lars Nielsen
Peter Mogensen

Kofangere i rustfrit stål

Nye kofangere kan skaffes til følgende bilmærker:  Fra 1950 - 1970   cirka. Volvo 444, 544 og Amazon, Div. VW,   Mercedes,   Jaguar MK 2 og…

Startet af Peter Mogensen

2 Apr 6
Svar af Peter Mogensen
Claus Trappaud Bondesen

KØBES - "Lucas gummihætte" til overgear.

Der er mange bilmodeller der kører med "Laycook de Normaville" elektrisk overdrive, Engelske sportsvogne og mange andre sikkert også Er der…

Startet af Claus Trappaud Bondesen

2 Apr 5
Svar af Palle Jensen
Kristianth

BMW E21 323i, 1980

Grundet huskøb sætter jeg nu min dejlige bil til salg.Bilen er en velkørende BMW 323i fra 1980 i Kastanjenrotmetallic.Original motor med ny…

Startet af Kristianth

0 Mar 26

RSS

Annonce

© 2010   Bil Markedet ApS - Oprettet af Bilklassiker.dk - en del af eBay Classifieds Group

Badges  |  Anmeld  |  Terms of Service