Sorter efter:
| Indlæg | Svar | Seneste aktiviteter |
|---|---|---|
Moto-lita træratSøger et 9 hullers moto-lita, 3 alu egers 15" Trærat, Gerne den model er er brugt i MG, mm. Bare rattet, har nav, hornkontakt og alt… Startet af Claus Trappaud Bondesen |
2 |
Jul 22 Svar af Claus Trappaud Bondesen |
190 sl BremsetromlerMine tromler er slidte og skal skiftes. Hvor finder jeg nogen som kan passe på min bil. 230 ø, 70 bred og 5 x112. Skal jeg købe de origina… Startet af Helge Krabbe |
0 | Jul 8 |
MG og Mini deleStort lager af nye og brugte dele Til Mini bl.a. nyt 200 km/t speedometer og skivebremsekit til 10" hjul, Forpanel, trekanter, bagbro,… Startet af Peter Mogensen |
2 |
Jun 4 Svar af Peter Mogensen |
VærkstedshåndbøgerMG, Austin, Morris, Wolsley, VandenPlas, Riley 1100-1300, Dansk, AKD3764 5. udg. kr.300,- Midget mk. I, II og III, Sprite mk. II, III og I… Startet af Ole Møller Pedersen |
0 | Maj 27 |
jaguar sidespejljeg søger venstre sidespejl, eller evt. bare den støbte metalaksel der holder spejlhuset fast på beslaget, til en Jaguar XJ 3,2 X300 årgang… Startet af michael jacobsen |
0 | Maj 13 |
Købes Bremsefjedere..Hej... Jeg mangler sådan to fjedere som sidder på kaliberen og holderen der til! Dette er selvfølgelig til forbremsene.. De er standarte. V… Startet af Mike Damgaard Sørensen |
1 |
Maj 8 Svar af Peter Mogensen |
vw golf1 cab.aut.79 sælges/byttesRigtig fin og velkørende golf fra 79 (classic indreg.)sælges el. byttes med vw luftkølet, volvo amazon eller landrover kaleshe i fin stand… Startet af Lars Nielsen |
1 |
Apr 22 Svar af Lars Nielsen |
Kofangere i rustfrit stålNye kofangere kan skaffes til følgende bilmærker: Fra 1950 - 1970 cirka. Volvo 444, 544 og Amazon, Div. VW, Mercedes, Jaguar MK 2 og… Startet af Peter Mogensen |
2 |
Apr 6 Svar af Peter Mogensen |
KØBES - "Lucas gummihætte" til overgear.Der er mange bilmodeller der kører med "Laycook de Normaville" elektrisk overdrive, Engelske sportsvogne og mange andre sikkert også Er der… Startet af Claus Trappaud Bondesen |
2 |
Apr 5 Svar af Palle Jensen |
BMW E21 323i, 1980Grundet huskøb sætter jeg nu min dejlige bil til salg.Bilen er en velkørende BMW 323i fra 1980 i Kastanjenrotmetallic.Original motor med ny… Startet af Kristianth |
0 | Mar 26 |
Velkommen til
Bilklassiker.dk
Opret profil
eller Log ind
© 2010 Bil Markedet ApS - Oprettet af Bilklassiker.dk - en del af eBay Classifieds Group