Sorter efter:
| Indlæg | Svar | Seneste aktiviteter |
|---|---|---|
MG UdsalgDiverse MG m.m. sælges MG Midget 1971, rullende karosseri US import u. motor. gear kr. 18.000 MG B 1978 US import , 3 stk. ideel til V8,… Startet af Peter Mogensen |
5 |
Jan 7 Svar af M. ABSALONSEN |
MG og Mini reservedeStort lager af nye og brugte reservedele til MG og Morris Mini nu i Københavnsområdet / Nordsjælland Også renovering af dele. Fornuftige pr… Startet af Peter Mogensen |
3 |
Jan 6 Svar af M. ABSALONSEN |
M I N I O G M G R E S E R V E D E L EU D S A L G fra kæmpe lager af nye og brugte reservedele Alt i nye pladedele, motor + geardele, mekaniske + tuningsdele m.m. Hele og ha… Startet af Peter Mogensen |
0 | Dec. 16, 2011 |
Bagklap volvo hgv.købesHej er der nogen der skulle have en øverste bagklap til en volvo amazon hgv.på lager som de ikke skal bruge så vil jeg gerne købe den,jeg h… Startet af Lars Nielsen |
0 | Dec. 12, 2011 |
Triumph TR6 Pi 1973 sælges.Hej, Jeg har en Triumph TR6 PI til salg. Den står nysynet og rigtig pæn i original farven mimosa-gul. Den har overdrive, rustfri udstødni… Startet af Morten Mørck |
0 | Okt. 6, 2011 |
Kunst med klassiske biler.Hej Jeg har oprettet en blog med salg af kunst med klassiske biler. Den ligger på følgende Webadresse: http://benjamin-waedeled-classic… Startet af Benjamin Christian Wædeled |
0 | Sep. 28, 2011 |
Sælges VW Bobbel fra 1970Årgang: 1970 Km: 0 Udstyr & information Perlemorshvid, Registreret første gang: 1/1970, Sidste syn: 1/2007, Servicebog udfyldt: Nej, Hj… Startet af Thomas Sørensen |
0 | Sep. 13, 2011 |
Ford taunus 1978..2.0 v6 sælgesFord taunus 2.0 v6, Kører rigtig, rigtig godt i motoren.kan høres igang.overhovedet intet olie eller vand forbrug..Motoren sveder heller ik… Startet af peter bodilsen |
2 |
Sep. 5, 2011 Svar af peter bodilsen |
Projekt sælges. DKW - RT250 H, MC fra 1953DKW motorcykel - RT 250 H (2 takter) fra 1953. afmeldt i 1964. Diverse originale papirer haves. Kører, har jævnligt været startet. … Startet af Claus Trappaud Bondesen |
0 | Aug. 10, 2011 |
Kofangere i rustfrit stålKan skaffes til mange fabrikater og modeller Er nu udvidet til at omfatte exotiske mærker også Mest fra 1950 - 75 Priser fra kr. 800 Startet af Peter Mogensen |
2 |
Jul. 19, 2011 Svar af Peter Mogensen |
Velkommen til
Bilklassiker.dk
Opret profil
eller Log ind
© 2012 Created by Bilklassiker.dk.